23. joulukuuta 2013

top5 haaste

Sillä välin kun blogit vilisevät ihania jouluntoivotuspostauksia minä kaivan joulukuun alussa Nellan minulle heittämän haasteen. Palailen kyllä joulujuttuihin loma-aikana, jos netti toimii ja läppäri pelaa :)

Säännöt
1. Haastaja kertoo sinulle 5 aihetta, esim vaate, meikki, kouluaine..
2. Haastetun pitää kertoa top 5 listansa jokaiseen samaan aiheeseen.
3. Haastetun on keksittävä uudet 5 aihetta.
4. Haaste on annettava 5 eri blogille.
5. Ei takaisin haastamista!

Minulle annetut aiheet:
5 joululahjatoivetta, 5 urheilulajia, joita harrastat tai haluaisit harrastaa, 5 parasta luonteenpiirrettä ihmisissä, 5 maata, joihin haluaisit matkustaa, 5 tapaa, jolla olet ilahduttanut muita viimeisen vuoden aikana.

5 joululahjatoivetta
Meillä ei ole tapana enää hankkia joululahjoja, joten en ole oikein ehtinyt miettiä mitä tarvitsisin.
1. söpöt villasukat (aina hukassa ja aina tarpeelliset)
2. lompakko (ruskea kulahtanut ja revennyt Björn Borgini kaipaa eläkkeelle)
3. villakangastakki (asia, jota tarvitsen jatkuvasti ja jota en olevinaan raaski ostaa)
4. suklaata (joulupyhät täytyy hengata yöpuvussa käsi loppumattomassa suklaa/karkkikulhossa)
5. rinkka

5 urheilulajia, joita harrastat tai haluaisit harrastaa
O-ou. Kerrottakoon nyt sitten heti alkuun, että en harrasta mitään säännöllisesti, mutta näitä olisi siisti osata/harrastaa/kokeilla:
1. Bollywoodtanssi (mitä ilmeisimmin ensimmäisenä)
2. Sukeltaminen (lapsuuden harrastukseni, nyt tosin vois siirtyä uimahallista meriin)
3. Surffaus
4. Cheer-tanssi (koska mikään normaali tanssi ei oo tarpeeksi kiinnostavaa)
5. Vuorikiipely (maisemat jne.)

5 parasta luonteenpiirrettä ihmisessä
En tiedä luokitellaanko näitä luonteenpiirteiksi, mutta ominaisuuksia ne ainakin ovat, joita ihailen.
1. rakkaudellisuus
2. nöyryys
3. suvaitsevaisuus
4. auttavaisuus
5. elämänmyönteisyys

5 maata, joihin haluaisit matkustaa.
1. Tansania
2. Australia
3. Yhdysvallat (se kliseinen roadtrippi läpi Jenkkien)
4. Islanti (joku siisti Maailman ihanin tyttö -kuvausreissu!)
5. Papua Uusi Guinea (todennäköisin seuraava kohteemme)
ja sata muuta maata…

5 tapaa, jolla olet ilahduttanut muita viimeisen vuoden aikana.
Huh miten paha!
1. Olen antanut käsintehtyjä pieniä lahjoja
2. Olen kehunut ihmisiä
3. Olen halannut
4. Olen ollut läsnä
5. Olen toivottanut siunausta ja esirukoillut ihmisten puolesta.

Nyt en häiritse kenenkään joulunviettoa, enkä haasta ketää.


Ihanaa joulua kaikki!

1 kommentti:

Kommentit ovat tervetulleita <3